Podobno dużo częsciej się psują, elektronika, czujniki różne...itp,
dzis sam bylem świadkiem jak w passacie b6 2.0 tdi (140 km)...padło totalnie smarowanie (podobno dól silnika jest kiepski)
podobno to wałęsa przez płot przeskoczył... dół silnika jest taki sam jak w 1.9, mam tu na myśli blok silnika, cała reszta jest inna. Swoim BKD zrobiłem ponad 140 tyś km i wymieniałem w silniku tylko olej z filtrami. W początkowych egzemplarzach produkcji, 2003,2004 rok bywały przypadki pękających głowic, później to poprawiono, aczkolwiek problemu nie rozwiązano całkowicie, ponieważ w jakimś tam ułamku procenta usterka nadal występuje. W porównaniu do 1.9 turbina nie jest tak trwała, poza tym silnik to udana konstrukcja, jednak pod względem bezawaryjności nieco lepiej wypada 1.9...
Mam problem. Po rozruchu, po ok. 10 sekundach na wyświetlaczu zaczyna migać kontrolka od żarzenia, miga cały czas i nie gaśnie. Ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobić??
Ok wielkie dzięki za info. Byłem wlaśnie sprawdzić te światła i wszystko jest ok, i kontrolka teraz tez już nie mruga widzę, że za autami to ciężko trafić.
Komentarz